TIVOLI JO8-1

door Dion Bell

Gestel JO8-1 - Tivoli JO8-1 20-3

01-09-2018

De eerste wedstrijd voor de beker. Het begon onwennig, doordat we allemaal nieuw en/of in een ander team spelen sinds dit seizoen. Een aantal spelers zijn niet aanwezig, waardoor we met 5 man moeten spelen. De tegenstander was nadat de doelpunten vanuit hun zo hard gingen, zo sportief om zijn spelertjes terug te roepen. Ze moesten allemaal de bal een keer aanraken, voordat ze mochten scoren. Uiteindelijk hebben we 3 mooie kansen gehad, en ze dan ook alle3 benut. Daardoor eindigde deze wedstrijd in een uitslag van 20-3.

Tivoli JO8-1 - RPC JO8-4 15-4

08-09-2018

We begonnen goed. Een aantal spelers waren bekend met de spelers van de tegenstander. Dat maakte de sfeer onderling ook leuk. Al snel kwamen we op een flinke voorsprong, wat voor onze jongens (en meisje) natuurlijk helemaal geweldig was. Tijdens de rust werd ook door ze gesproken dat ze ‘dik’ gingen winnen. Wij als trainers zorgden ervoor dat ze met beide benen op de grond bleven staan, en vertelden ze dat er nog van alles kan gebeuren. Uiteindelijk hadden ze gelijk, en hebben ze met een uitslag van 15-4 ‘dik’ gewonnen bij ons thuis.

Tivoli JO8-1 - Valkenswaard JO8 10-6

22-09-2018

Met frisse moed gingen we van start. De tegenstanders hadden er ook zin in, waardoor je een leuke wedstrijd ontwikkelt. We merkten aan ons team en aan de tegenstanders dat ze goed op elkaars niveau lagen. Het ging de eerste helft gelijk op, waardoor de spanning er dus bij beide goed in zat. JO10 moest na ons voetballen, dus die kwamen in de tweede helft ook even een kijkje nemen. Dat maakt het zo leuk, als je beide thuis voetbalt dat je elkaar ook nog eens kunt zien. In de tweede helft kwamen we op voorsprong, die de tegenstanders niet meer in hebben kunnen halen. Wij sloten af met de laatste goal en wonnen deze wedstrijd met 10-6.